šál pre Váš životný štýl

 

Vrátenie alebo výmena tovaru jednoducho a bez problémov

 

V prípade, že sa Vám nepáči farba, kvalita tovaru alebo čokoľvek iné, pošlite nám ho do 14 dní dní bez udania dôvodu späť. Tovar neposielajte v žiadnom prípade ako dobierku, lebo nebude prevzatý. Na priloženú faktúru alebo jej kópiu napíšte svoje želanie pri výmene tovaru v prípade vracania tovaru aj číslo bankového účtu, na ktorý Vám máme poslať peniaze, vyplnenú žiadosť o odstúpení od zmluvy „Odstúpenie od zmluvy“ a priložte ho k vrátenému tovaru.

Pri platbe vopred  bankovým prevodom  , alebo platobnou kartou .Vám budú vrátené peniaze vždy na číslo účtu alebo platobnej karty ktorým bol tovar uhradený z dôvodu ochrany kupujúceho a možnému zneužitiu pri odcudzený zásielky.

 

Tovar, originál faktúru, žiadosť o odstúpenie od zmluvy zašlite na adresu :

Lillystone.sk

Daniel Galamboš

Sokolská 757/46

96001 Zvolen

 

 

 V každej zásielke bude priložená samolepiaca etika z našou adresou ktorú môžete použiť pri výmene alebo vrátení tovaru.

 

Najlepšie, ak pri otváraní balíčka nezničíte obalový materiál (obálku alebo kartónovú krabicu), aby ste ho mohli prípadne použiť pri zasielaní tovaru späť. Balíček pošlite doporučene ako listovú zásielku (do 2 kg a súčtu veľkosti strán krabice do 90 cm je to podľa pravidiel pošty listová zásielka). Musí Vám zostať potvrdenie pošty o odoslaní (podací lístok) pre prípad, že by sa zásielka cestou stratila.

Doporučujeme posielať ako poistený balík (neposielajte tovar na dobierku, zásielka nebude prebratá),  zabalený tak aby sa nepoškodili pri preprave obal tovaru ( na obal tovaru nepíšte adresu a podobne).

Podľa zákona sme vám povinní vrátiť už zaplatenú časť kúpnej ceny najneskôr v lehote 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy. Bankový účet uveďte v žiadosti o vrátenie tovaru, pokiaľ nebude číslo účtu uvedené, zašleme peniaze poštovým poukazom na adresu objednávateľa.

V prípade výmeny zakupeného tovaru je dobré, ak nám hneď oznámite mailom alebo telefonicky,za aký model/tovaru chcete výmeniť zakupený tovar, aby sme Vám ho mohli rezervovať. 

Prosíme posielať iba nepoužitý, nepoškodený, čistý tovar s pôvodnými štítkami, v pôvodnom igelitovom obale, aby bol vhodný na ďalší predaj a my sme Vám mohli vrátiť plnú hodnotu. Pri odosielaní je u nás každý model starostlivo zabalený. Ako zákazník máte podľa zákona povinnosť správať sa k tovaru, ktorý chcete vrátiť, s náležitou starostlivosťou, tak, aby zostal predajný.

 

Od zmluvy nie je možné odstúpiť v týchto prípadoch:

  • tovar je poškodený a teda nepredajný
  • tovar textilného charakteru vykazuje známky používania a nie je v originálnom neporušenom obale
  • tovar nie je kompletný

 

Reklamáciu Vám nebudeme môcť uznať v týchto prípadoch:

  • tovar je poškodený / zásahy do štruktúry výrobku /
  • údržba tovaru v rozpore s návodom
  • poškodenie vzniknuté nešetrným zaobchádzaním
  • bežné opotrebovanie výrobku